Παγκοσμια μακροοικονομια και αγορές
Τα 2 σενάρια που "παίζουν" οι αγορές.
1027 αναγνώστες
Τρίτη, 27 Απριλίου 2010
19:30

 

Οι τράπεζες μας είναι μεν οριακά αλλά έχουν σταθερή στήριξη από την ΕΚΤ.

Αυτο που με προβληματιζει ειναι οτι οπως εχω πει και παλια για εμενα ΔΝΤ=ΔΡΧ

http://www.capital.gr/messages/showTopic.asp?id=1447803


Εχω την αίσθηση οτι οπως και ο κερατάς βλέπουμε τους αλλους να μας κουτσομπολεύουν και να χαμογελουν συνομωτικά .... και ο Ελληνας πολιτης που θα πληρωσει το μαρμαρο θα ειναι ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ που θα μαθει την αλήθεια!

Εγω βλεπω 2 ενδεχόμενα
α) παμε σε ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΟ haircut & μετρα σε 2 εβδομάδες. Μετά θα πάρουμε τα δάνεια απο εταίρους και ΔΝΤ.

β) δεν παμε σε επαναδιαπραγματευση , μας σώζουν σε 20 ημέρουλες , παιρνουμε τα αναγκαια μέτρα και "σκαμε" καποια στιγμή προς το τελος του 2010 ή αρχές 2011.

Κατα την αποψη μου ΟΤΙ και να κανουμε το ΧΡΕΟΣ δεν μπορουμε να το ελεγξουμε γιατι εαν παρουμε αρκετα μετρα θα παμε σε βαθεια υφεση και το χρεος θα εκτιναχθει λογω μεγαλης μειωσης ΑΕΠ. Εαν δεν παρουμε αρκετα μέτρα και το ΑΕΠ πεσει λίγο , το χρεος θα συνεχιζει να ανεβαινει λογω των στενων οικονομικων δυνατοτητων μας.

Με αλλα λογια την επισημη χρεοκοπια δεν την γλυτωνουμε. Με τις ορδες οργισμενων κρατικοδιαιτων που παρελαζουν απο τις τηλεορασεις θα ελεγα δε οτι η χρεοκοπια ειναι και χρησιμο εργαλειο συνετισμου.

Σχετικές μετοχές:
ΓΔ
Σχόλια

27/04 19:38  Θρασύβουλος Καλοχαιρέτας
H περίοδος κατακλείδα είναι όλα τα λεφτά. 5*

Αλλά, ας μην καταστρέψουμε την Ελλάδα για μια δράκα προοδευτουριάρηδες. Υπάρχουν και άλλοι τρόποι.
27/04 19:38  jgeorg
Για το υψος του Haircut νομιζω οτι πρεπει να ειναι στο 40% και να τους επιστρεψουμε το 60% των κεφαλαίων (περιπου 200δις) σε 20 χρόνια άτοκα. (10δις/ετος).

Επισης κοιτωντας την αποδοση του 20ετους εχω την αισθηση οτι το 2011 θα έχουμε δικο μας νομισμα με 20% περιπου βασικό επιτοκιο το οποιο με την παροδο των ετών θα μειωνεται σταδιακά.
27/04 19:41  jgeorg
Θρας ...
Εστω οτι οι κρατικοδιαιτοι ειναι πλεον ... τρομαγμενοι και συμφωνοι. Και παλι εαν γινουν ολα τα αναγκαια το ΑΕΠ μας θα προσγειωθει σε 3 χρόνια -20% ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ απο του 2009. Αυτο σημαινει οτι το χρεος θα φτάσει άνω του 160%.

Το σημαντικοτερο ειναι δε οτι με βαση το δημογραφικο προβλημα το συνταξιοδοτικο δεν λυνεται με μειωσεις συνταξεων αλλά ή με ομαδικες εκτελεσεις υπερηλικων συμπολιτων μας ή με δικο μας νομισμα
27/04 19:46  Θρασύβουλος Καλοχαιρέτας
Η εν χρω κουρά (θα ναρτήσω σχετικώς, αλλά καθήσατε να ηρεμήσουν ολίγο τα πράγματα, πολύ σημαντικός κόσμος διαβάζει Καλοχαιρέτα) πρέπει να είναι ένας αριθμός. Ένας δι΄όλους. 30?

ΟΚ, 30% μειωσιν ΔΥ, 30% μειώσις μισθών, 30% μεγίστη φορολογική επιβάρυνσις (προσοχή: ουχί συντελεστής) των παραγωγικών τάξεων.

απλούν είναι, κατά βάσιν...
27/04 19:55  jgeorg
Συμφωνω απολυτως με την λογικη σας. Πριν 5 ή 10 χρόνια δε , θα ηταν αρκετό.

Πλεον ομως θεωρω ως ανεπαρκες. Πληθος δεκαδων χιλλιαδων κρατικοδιαιτων συνωστιζονται στα πρωτοκολα για αιτηση προωρης συνταξης με τους σημερινους όρους. Κατα την αποψη μου ακομη και 30% μειωση να επιβαρυνθουν απο αυτο που υπολογιζουν ειναι λιγο. Να μην μιλησω ποιο ειναι το ΑΠΛΗΡΩΤΟ ποσο σε εφαπαξ που περιμενουν ορδες κρατικοδιαιτων εδω και πολλους μα παρα πολλους μηνες
27/04 19:57  jgeorg
Τελος παντων.

Νομιζω οτι ο ΓΑΠ εχει σκοπο να μας κανει να τον παρακαλαμε να αλλαξουμε νομισμα
27/04 19:57  apsou
Μπάμπη ...!
Μας τα εφαγες τα λεφτά Μπαμπη ...!

Σύντροφοι είμαι εδώ ...
Ανοίγω θέσεις ΜΙΓ...
Ανοιγοκλεινω ΑΛΛΑΠΙΣ...

Σας διαβάζω καθημερινά ...
ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΠΟΛΥ ΓΙΑ την συμπαράσταση !
Να είστε όλοι καλά ...
Ραντεβού 22/05...
Εύχομαι με κέρδη ...
27/04 20:00  apsou
Ένα μήνα ban ρε capital?

κοψε κάτι ...
κρίση έχουμε ;)
27/04 20:04  Θρασύβουλος Καλοχαιρέτας
Αγαπητέ μου φίλε το διπλούν νόμισμα το σκέπτομαι ακόμη. Περί των συτνάξεων συμφωνώ. Απολύτως. Αλλά εάν υπολογισθούν με σημερινά κριτήρια, ΑΛΛΑ αρχίσουν να καταβάλλονται εις τα 67, δε βλέπω τι πρόβλημα θα υπάρξει. Το αυτό και εάν υπολογισθούν κια καταβάλλονται με μελλοντικά κριτήρια (ετη εργασίας/80 κοκ που προβλέπονται εις τα νομοσχέδια προς ψήφισιν).

Φαντασια θέλει, και κότσια. Ή και παπανδραχμή, συμφωνώ, αλλά αυτο θα ξανακάμει την χώρα παπανδρεϊστάν και δε θα γλιτώσουμε ΠΟΤέ απο τους προοδευτουριάρηδες.
27/04 23:13  jgeorg
ΘΡΑΣ ... εχω την διαισθηση οτι οι ευρωπαικές τράπεζες θα φορτωσουν (ηδη το εκαναν) στην ΕΚΤ τα ελληνικα ομολογα και θα παρουν ευρώ. Γιατι να μην γινει κουρεμα πλεον? Μαλλον θα φαει την ζημιά η ΕΚΤ ... για εκει το πανε.

Εχω την αισθηση οτι μας πιεζουν για το νομισμα και μας δινουν δωρο το κουρεμα/δανεια/επιδοτησεις. Εαν ειναι ετσι το διλλημα ειναι πολυ μεγαλο.
27/04 23:19  Θρασύβουλος Καλοχαιρέτας
Με κουρά εν χρώ ΔΕΝ χρειάζεται δικό μας νόμισμα. Και το Ευρώ μια χαρά δουλεύει. Το ζήτημα είναι εάν μας θέλουν.

Λοιπόν σήμερον επεσκέφθην δυο υπεραγοράς δια να πιάσω κλίμα. Ησυχία είχε δεν είχε πανικό, αλλά διερωτήθην τι θα γίνει εάν γυρίζαμε εις την παπανδραχμή.

Για κανα-δυο μήνας δε θα είχαμε επαρκή τροφοδοσία καταστημάτων εικάζω. Άρα, το καλλίτερο που έχουμε να κάνουμε είναι να πάρουμε τα λεφτά και να μην το καθυστερούμε.
27/04 23:33  shareholder-cs
Μη μασάτε με τα κουρέματα.
Η χωρα ΑΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΡΙΖΙΚΑ μπορεί να τα πληρώσει κανονικά. http://www.euro2day.gr/news/economy/124/articles/579921/Article.aspx

Βοηθήστε τον Ελληνα να βρεί την επιχειρηματικότα.
27/04 23:35  Θρασύβουλος Καλοχαιρέτας
Βοηθήσατε τους Έλληνας. Μη σκοτώνετε την επιχειρηματικότητα με φόρους...

:)
Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
6 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail

Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις